KKR-hiit

Torstai, 10.10.2019 18:20 — 18:50

Ohjaaja: Pekka

KKR-HIIT on 30 minuuttia kestävä korkea tehoinen intervalliharjoitus, joka haastaa sinut fyysisesti ja psyykkisesti. Harjoituksessa liikutaan 75-100% tehoilla, joten rasittavuuden vuoksi tunti on suunniteltu päivän ainoaksi harjoitukseksi. Hiittiä suositellaan tehtäväksi 1-3 krt/viikko. Hyödyt: Hiit kehittää sekä aerobista että anaerobista kestävyyttä. Kovalla teholla liikuttaessa aineenvaihdunta voi jäädä korkealle tasolle jopa yhdeksäksi tunniksi (afterburn). Tuona aikana elimistö polttaa hyvin kehon rasvoja energiaksi. HIIT harjoituksella on positiivisia vaikutuksia kasvuhormonin tuotantoon ja kasvuhormonihan stimuloi lihasten kasvua. Hiit voi olla esimerkiksi työpäivän jälkeen hyvä "nollaus" henkisesti ja lyhyen keston vuoksi, jää koko loppuilta muuhun käyttöön. Haasta itsesi ja tule kokeilemaan. Anna itsellesi 5 kertaa aikaa miettiä, toimiiko Hiit-treeni sinulla. Varo tämä voi koukuttaa!

Varaukset